حجت الاسلام محسن قرائتی شامگاه سه شنبه در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی گلستان در آستانه برگزاری اجلاسیه سراسری نماز اظهار داشت: مدیران باید از فرصتی برای خدمت و نشر ارزش های دینی و اسلامی به ویژه اقامه نماز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران می توانند برای انجام هر مشکلی یک راه حل مناسب پیدا کنند پس اقامه نماز در ادارات بدون ایجاد وقفه در ارایه خدمات هم دارای راه حل است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: در انجام فعالیت ها حق مطلب را ادا کنید و اگر نمی توانید، حداقل کوتاهی و کم کاری نکنید.

حجت الاسلام قرائتی در ادامه از کمبود مهارت در فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: این مشکل موجب بروز مشکلات فراوانی در کشور شده که تنها راه حل آن، تلاش برای افزایش مهارت آموزی در محیط های تحصیلی است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: ایران سه میلیون فارغ التحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بیکار دارد که بی شک دولت برای اشتغال همه این ها میز خدمت ندارد و تنها راه حل آن، مهارت آموزی این افراد برای ورود به بازار کار است.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم زکات نمی دهند تاکید کرد: اگر زکات توسط مردم به موقع پرداخت شود، فقیری در کشور نخواهیم داشت.

 اختتامیه اجلاس سراسری نماز در استان گلستان روز پنجشنبه این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.