معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در گرگان گفت: جامعه به دانشجویان پرسشگر و صاحب اندیشه نیاز دارد ولی مطالبات دانشگاهی نباید با تسویه حساب های سیاسی مختلط شود.

عبدالرضا چراغعلی گفت: نهادهای حاکمیتی  دانشگاه را رقیب و معارض خود نپندارند و برای حفظ تمامیت سرزمینی، داشتن ایرانی آباد، آزاد، مرفه و به دور از نگرش‌هایی فردی، دانشگاه را پشتیبان ملت بدانند.

**

پیکر استواریکم مرزبانی احمد کندابی مرزبان گلستانی که روز شنبه در پاسگاه بندر لنگه هرمزگان به شهادت رسیده بود، و فردا سه شنبه در زادگاهش تشییع خواهد شد.

**

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: امسال تدوین ۵۰ عنوان کتاب و ۲۰ جلد کتاب صوتی در حوزه دفاع مقدس در دستور کار دارد که تاکنون ۸۰ درصد آن انجام شده است.

**

تعدادی از ساکنان  خیابان بهشت ۱۶ بندرترکمن از وضعیت نابسامان  و دپو حجم زیاد آب در این خیابان گلایه کردند. 

اهالی این خیابان در تماس با خبرنگار ایرنا ضمن درخواست درج مشکل، شهرداری را مسوولیت بروز هر گونه حادثه در این خیابان دانستند.

 در سالهای گذشته چند کودک در آب های سرگردان مناطق مسکونی غرب گلستان غرق شدند.

**

فرماندار آق قلا گفت : ۴ هزار متر مربع از معابر روستای یامپی بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سیل و ستاد مدیریت بحران، زیرسازی و آسفالت می شود.

**

فرمانده انتظامی کلاله از دستگیری یک سارق حرفه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: سارق در بازجویی ها به ۱۵ فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد.

**

استاندار گلستان گفت: با توجه به سدهای در حال ساخت این استان، ۳۵ روستا در کاسه یا دریچه سد قرار می گیرند که باید برای جابه‌جایی آن ها با کمک دستگاه خدمات رسان اقدام کرد.

**

رییس اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان گفت: امسال در راستای دستیابی به اهداف طرح احیا و تعادل بخشی و صیانت از منابع آب زیرزمینی ۶۲ حلقه چاه غیر مجاز در محدوده فعالیت این اداره توسط اکیپ های گشت و بازرسی شناسایی شد که از این تعداد تاکنون ۲۸ حلقه چاه پر و از بهره برداری غیر مجاز حدود ۹۰۰ هزار متر مکعب از منابع آبهای زیرزمینی جلوگیری شد.

**

مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، احمد تجری را به عنوان سرپرست اداره‌کل گلستان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب کرد.

احمد تجری پیش از این معاون گردشگری و قائم مقام این اداره‌کل بود.

**

همزمان با هفته پژوهش و فناوری، تفاهم نامه پژوهشی میان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و سازمان مدیریت پسماند استان گلستان بسته شد.

در این تفاهمنامه بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود به منظور تقویت و توسعه همکاری های بین دانشگاه و سازمان مدیریت پسمانده استان گلستان با هدف دسترسی و به کارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری در اجرای طرحهای پژوهشی علمی، فرهنگی، آموزشی، ترویجی، پژوهشی و فناوری تاکید شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.