فرماندار گرگان در نشست با مسوولان برگزاری انتخابات نمایندگان ارامنه ساکن در گلستان اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت ارامنه گلستانی در شهر قرق، یک پایگاه ثابت در این شهر برای اخذ رای پیش بینی شده است.

محمد حمیدی اظهار داشت: هم استانی‌های ارامنه می‌توانند نماینده خود را از میان کاندیداهایی که از تهران تایید می‌شوند انتخاب کنند.

به گفته وی مسوولیت برگزاری انتخابات نمایندگان ارامنه مرکز و شمال کشور در این دوره بر عهده فرمانداری تهران به عنوان مرکز حوزه انتخابیه اقلیت دینی ارامنه شمال کشور است.

**

هفته سوم لیگ برتر والیبال نشسته مردان فردا پنجشنبه  با انجام ۳ دیدار برگزار می شود و شهرداری گنبد نماینده گلستان در این رقابت ها در آمل به مصاف تیم شهدای ششم بهمن این شهر می رود. 

در دیگر مسابقات این هفته تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تیم شهرداری ورامین است و پالایش نفت آبادان مهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

**

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با حضور عبدالجلیل قرنجیک از گلستان در چهارمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا، اقیانوسیه در تایلند مقابل تیم میزبان به برتری رسید.

ایران در نخستین دیدار خود مقابل تیم ملی چین به پیروزی رسیده و در دیدار دوم و سوم خود به ترتیب نتیجه را به ژاپن و استرالیا واگذار کرد.

**

مونا آشفته لژیونر والیبال زنان گلستان به اردوی آماده‌سازی این تیم برای مسابقات انتخابی المپیک دعوت شد.

آشفته به همراه مهسا صابری دیگر ملی پوش گلستانی، پس از درخشش در جام کنفدراسیون آسیا، به پیشنهاد و توافق با تیم باریکه سیر در لیگ ترکیه و به عنوان اولین زنان لژیونر والیبال گلستان با قراردادی یک ساله راهی این کشور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.