سرهنگ مجید زائری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بررسی بسته‌های کشف شده حشیش نشان می‌دهد که این محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور وارد ایران شده و قرار بود در گرگان توزیع شود.

وی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از وصول خبری مبنی بر فعالیت فردی در قاچاق مواد مخدر به صورت گسترده، کار اطلاعاتی و پلیسی را آغاز کرد و موفق شد محل‌ تردد و اختفای این فرد و همدستش را در گرگان شناسایی و آنان را به همراه ۵۱۰ کیلوگرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود دستگیر کند.

زائری ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۷ تن انواع مواد مخدر در گلستان کشف شد که ۷۰ درصد آن تریاک، ۲۰ درصد حشیش و مابقی سایر مواد مخدر مانند مرفین، شیشه، هروئین و نظیر آن بود.

وی گفت: در این بازه زمانی ۱۰۴ قاچاقچی عمده و سه هزار و ۴۸۱ خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی یادآور شد: همچنین در سرکشی از صنوف مختلف که اقدام به تهیه و توزیع انواع قرص‌های روان‌گردان، متادون و ترامادول می‌کردند، ۱۸۸ هزار عدد انواع این قرص‌ها در گلستان کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان در ادامه با اشاره به این که امسال مصرف، توزیع و کشف شیشه در استان افزایش یافته گفت: سال گذشته ۲ کیلو و ۹۷۰ گرم شیشه در گلستان کشف شد اما از ابتدای سال تاکنون کشف این ماده مخدر در استان به ۷۴ کیلو و ۲۶۴ گرم رسید و در این راستا ۲ لابراتوار تهیه و تولید این ماده مخدر نیز منهدم شد.

زایری گفت: با هدف جلوگیری از شیوع اعتیاد در دانش آموزان، شناسایی و پاکسازی توزیع کنندگان مواد مخدر تا شعاع ۵۰۰ متری مدارس استان در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.