رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: طی 2 عملیات پلیسی در استان بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی امروز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی استان حین گشت‌زنی در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به یک‌دستگاه پژو 405 مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی اولیه از خودرو 6 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی اظهار داشت: ماموران پلیس در اقدامی دیگر با استقرار در محورهای ارتباطی و در بازرسی از یک‌دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شده و طی بررسی‌های به عمل آمده 504 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و متهم را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در این 2 عملیات سه نفر دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خدایی یادآور شد: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردم هستیم و پلیس از شهروندان درخواست دارد که هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.