هادی هاشمیان روز چهارشنبه در جلسه مشترک شورای اداری و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کلاله در شرق استان گلستان، بابیان اینکه رئیس قوه قضائیه بر وظیفه نظارتی همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرده‌است، افزود: مسئولان علاوه بر تکلیفی که در اجرای وظایف محوله خود دارند، از تکلیف نظارت بر عملکرد نیروهای زیرمجموعه خود نیز برخوردارند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: در نظامی که رهبری آن را یک مجتهد جامع‌الشرایط، به عهده دارند، قدر فرصتی را که به عنوان مدیر اجرایی در اختیارتان قرار گرفته بدانید.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم و تخلف از وظایف مدیران است، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی وظیفه نظارتی خودرا اجرا کنند، نوبت به دستگاه قضایی نخواهد رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه در هفت ماه اول سالجاری در شهرستان کلاله سرقت ۱۲ درصد افزایش یافته است، افزود: در عین حال وقوع انواع جرایم در این شهرستان در مدت یاد شده ۱۰ درصد کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری گلستان ارتباط مدیران با مردم و ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: مردم استان گلستان برای ملاقات با من و بیان مسائل و مشکلات قضایی خود، نیاز ندارند به گرگان بیایند بلکه می‌توانند از محل سکونت خود و از طریق شماره تلفن ۶۱۱۴ ۱۵۷ ۰۹۱۱ مستقیما با من صحبت کنند.

وی از افتتاح ساختمان جدید دادسرای دادگستری کلاله خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ مترمربع  مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده‌است.

در ادامه این جلسه فرماندار کلاله نیز به اغتشاشات ایادی دشمن به بهانه گران شدن بنزین در کشورمان اشاره کرد و گفت: تصمیمات کلان کشور به وسیله سران قوای سه گانه اتخاذ و با تایید مقام معظم رهبری به اجرا گذاشته می شود.

علی اصغر بیانی با بیان اینکه دشمنان مردم ایران را نشناخته‌اند، افزود: مردم ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان با اعتقادات مذهبی و با اطاعت ار رهبری به حرکت درآمده، آنان را تار و مار می‌کنند.

فرماندار کلاله تصریح کرد: دشمنان باید بدانند مردم عاشورایی ایران براساس قرآن و اعتقادات دینی خود، نظام جمهوری اسلامی ایران را به این راحتی از دست نخواهند داد.

بیانی در ادامه با اشاره به تغییر پیش آمده در قیمت بنزین از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و کمیته آرد و نان خواست برای جلوگیری از هرگونه اجحاف به مردم و گرانفروشی، پیگیری‌ها و بازرسی‌های خودرا افزایش دهند.

در ادامه این جلسه امام جمعه کلاله نیز مسئولان دستگاه‌های اجرایی را امین و امانت‌دار بیت‌المال مسلمین دانست و گفت: براساس روایات دینی، کسی که امانت‌دار نیست، دین هم ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشیری با بیان اینکه آمریکا توطئه‌های خودرا روی ایران متمرکز کرده‌است، اظهار داشت: در اغتشاشات اخیر مشخص شد که دشمنان برای ایجاد آشوب و تخریب بیت‌المال از نیروهای وطن‌فروش داخلی بهره می‌گیرند.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر کلاله نیز به تخریب‌ بیت‌المال در اغتشاشات اخیر به وسیله ایادی داخلی دشمن اشاره کرد و گفت: آشوبگران که از اربابان خارجی خود دستور می‌گیرند، با این حرکات نمی‌توانند مردم ایران را فریب دهند.

آخوند محمدامین آدینه افزود: ایران اسلامی از رهبری خردمند، قدرت نظامی و انتظامی و مردمی متحد و یکپارچه برخوردار است و دشمنان نمی‌توانند در برابر این عزت و اقتدار، به اهداف پلید خود برسند.

در نشست شورای اداری شهرستان کلاله نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موضوع گران شدن قیمت بنزین، گفت: هیچ یک از نمایندگان مجلس از موضوع گران شدن بنزین خبر نداشتند و حتی از این موضوع گله‌مند نیز بودند که با فصل‌الخطاب قرار دادن نظر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تصمیم سران قوا را درباره قیمت بنزین قبول دارند، این موضوع از سوی نمایندگان مجلس نیز مورد تاکید قرار گرفت.

شهرام کوسه عراوی ادامه داد: اغتشاشات اخیر که به بهانه گران شدن بنزین به وقوع پیوست، از سوی مردم برپا نشده بود و نیروهای ویژه دشمن بودند که با دریافت دستور از فرماندهان خود اقدام به آشوب و تخریب میکردند.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.