به گزارش ایرنا رضا مقدم‌فر دوشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در آبادان ، هویت و ماهیت سیاستمداران آمریکایی را درندگی و ستم بر مظلومان دانست و اظهار داشت: هیچگاه نباید جنایت‌های آمریکا در قبال مردم ایران را از یاد برد.

وی گفت:ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌‎های آمریکا از عوامل پیشرفت و بالندگی کشور است.یکی دیگر از آثار و برکات پیشرفت کشور قطع رابطه با آمریکا و اتکا به توان و دانش داخلی است.

مقدم فر افزود:امروز ماهیت استکباری آمریکا تغییر نکرده است و هرجا در مقابل آن مقاومت کردیم نتیجه آن حرکت به سمت جلو بوده است.  

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گام اول انقلاب اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آغاز شد و گام دوم انقلاب ۴۰ سال بعد با هدف قرار دادن پهباد جاسوسی آمریکا در آسمان خلیج فارس کلید خورد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال آمریکا با اعمال تحریم و فشارهای سیاسی نیز نتوانسته است علیه جمهوری اسلامی ایران کاری انجام دهد افزود: قدرت آمریکا رو به افول است و نظام جمهوری اسلامی ایران اینک در اوج اقتدار و بالندگی است.

مقدم‌فرد افزود:آمریکا در عمر سیاسی خود بیش از هشت و نیم میلیون انسان را در سراسر جهان کشته و این امر بیانگر خوی درندگی این رژیم است.

وی بیان داشت :تنها جایی که ابهت و حیثیت آمریکا را لکه‌دار کرده است ایران اسلامی است که هیچ‌گاه در برابر زورگویی این نظام سلطه سر فرود نیاوده است.

امام جمعه آبادان نیز گفت: ۱۳آبان در تاریخ معاصر کشور بستر حوادثی است که در شکل گیری تاریخ کشور نقش اساسی دارد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور با بیان اینکه نسل جدید انقلاب وظیفه سنگین و مهمی در مبارزه با استکبار جهانی عهده‌دار  است افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان نماد پایداری انقلاب در مقابل زورگویان و مستکبران جهانی محسوب می‌شود.

آیین راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان ، دانشجویان و مردم مرزنشین در شهرهای آبادان، خرمشهر، اروندکنار ، چوئبده ، مینوشهر و شادگان برگزار شد.

این راهپیمایی در آبادان از بلوار دهداری تا ورزشگاه تختی ، خرمشهر از مقابل مسجد جامع و در مینوشهر از میدان بسیج تا میدان مقاومت برگزار شد.

 شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان جهان تاکید کرده و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، الله اکبر ، لبیک یا خامنه ای ضمن ابراز انزجار خود از سیاست های استکباری سردمداران سلطه جهانی، نابودی آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.