سید جلال ابوالقاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون در استان گلستان ۵۸ جایگاه سی ان جی فعال و به صورت شبانه روز خدمات ارایه می دهند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای عرضه گاز به خودروها در گلستان وجود ندارد، گفت: از زمان اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین تقاضا برای گاز از سوی صاحبان خودروهای دوگانه سوز در استان بیشتر شد بطوریکه سوخت گیری در جایگاه های سی ان جی (گاز طبیعی فشرده) استان از ۶۰۴ هزار و ۴۹ متر مکعب در ۲۳ آبان به ۶۴۶ هزار و ۱۹۷ متر مکعب در یکم آذر ماه جاری افزایش یافت.

به گفته وی بیشتر شلوغی سوخت گیری در جایگاه های عرضه گاز سی ان جی استان گلستان در مناطق شهری است و این شرایط به مرور عادی خواهد شد.

در همین پیوند عیسی افتخاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان کاهش مصرف بنزین در این استان را مورد اشاره قرار داد اما حاضر به ارایه آمار و بیان جزییات نشد. 

طبق مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد ۲۴ آبان امسال بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه‌بندی شد بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان عرضه می شود، همچنین قیمت بنزین سوپر ۳۵۰۰ تومان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.