دهرویه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان گفت: اجاره بها ۳۵ خانوار سیل زده اتباع خارجی ساکن گنبدکاووس به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل پروژه های دو جانبه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و اداره کل اتباع خارجی وزارت کشور پرداخت شد.

**

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی گلستان گفت: پژوهشگاه فضایی هزار پرونده خسارت سیل به بخش کشاورزی را مجدد بررسی خواهد کرد.

جمشیدی افزود: مجموع کل پرونده‌های کشاورزان خسارت دیده از سیلاب ابتدای سال استان ۳۰ هزار پرونده بود که ۲۹ هزار پرونده مورد تایید این پژوهشگاه قرار گرفته است.

وی درباره پرداخت کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده گفت: عملیات پرداخت کمک بلاعوض که از ۳۱ مرداد متوقف شده بود از هفته قبل آغاز شده و روند پرداخت در حال انجام است.

**

مسوول کمیته نمایشگاهی جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام و معاون صنایع دستی استان گلستان از حضور رشته های شاخص و بومی ۲۳ استان در ۱۴۵ غرفه صنایع دستی در این دوره از جشنواره خبر داد.

 سیزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین از ۲۱ تا ۲۴ آبان به میزبانی گرگان و سومین دوره این جشنواره از ۲۶ تا ۲۹ آبان در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

**

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ۵ کشور ۲۱  و ۲۲ آبان با حضور قصه گویان استانهای تهران، البرز، مازندران، گیلان، سمنان، خراسان شمالی و گلستان در گرگان برگزار می شود.

**

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از وقوع حادثه رانندگی در جاده آق قلا - بندر ترکمن محدوده روستای صحنه سفلی خبر داد و گفت: در این حادثه همه ۵ سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

**

رییس سازمان صنعت، معدت و تجارت گلستان گفت : از ابتدای شهریور ماه امسال و با آغاز ابلاغ اعتبارات رونق تولید تاکنون ۸ طرح و واحد تولیدی استان حدود ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات این طرح را دریافت کردند.

**

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از رفع‌ تصرف و آزادسازی حدود ۳۵۱ هکتار از بستر و حریم رودخانه‌های این استان در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.