بابک چینیان‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی لیگ دوچرخه‌سواری گلستان روز گذشته با شرکت ۲۲ رکابزن در قالب هشت تیم از شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس و مینودشت به میزبانی گنبدکاووس آغاز شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی، این مسابقات در سه مرحله و ۲۱ دور در چهار رشته به ترتیب دور حذفی به میزبانی گنبدکاووس، دویست متر و هزار متر به میزبانی گرگان و استقامت به میزبانی مینودشت برگزار می‌شود.

رییس هیات دوچرخه‌سواری گنبدکاووس گفت: دور حذفی این مسابقات ۱۷ آبان به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد که در پایان به ترتیب میثم جوانمرد از گرگان، صابر آنه‌محمد از گنبد، مجید شیخ‌ویسی از گرگان، ابراهیم صمدزاده، ابراهیم عشقی و محمدحسین نوروزی از گنبد، محمد ترکمانی از مینودشت، علی شیری از گنبد، امیرمحمد حسینی از مینودشت، بهرام رحیم‌پور،  ایمان گلستانی و فرشید رستمی از گنبد به عنوان ۱۲ نفر برتر انتخاب شدند.

چینیان‌پور افزود: در هر مسابقه به غیر از حکم و مدال انفرادی به ۱۲ نفر برتر امتیاز داده می‌شود و در پایان چهار مسابقه با احتساب مجموع امتیازات، تیم‌های برتر مشخص خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه این مسابقات در روز اول آذر به میزبانی گرگان و ۱۵ آذر به میزبانی مینودشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.