حمیدرضا موری شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان استان سمنان در سال 97 با شرکت 50 دوچرخه سوار از سراسر استان در پیست دوچرخه سواری شهر امیریه دامغان برگزار شد.
رئیس هیات دوچرخه سواری دامغان اضافه کرد: در رده نوجوانان با طی مسیر سه هزار و 500 متری مسابقه، امیرمحمد صبری از سمنان، مقام اول رقابت ها را کسب کرد و آریابد داورپناه از سمنان و مهیار موری از امیریه به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
موری اظهار داشت: در بخش بزرگسالان این رقابت ها، علی جهانگیر از سمنان، امیر رحیمی و کیوان آشوری از شاهرود، به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش جوانان این رقابت ها، علی حسنی از بسطام اول شد و امیرحسین عرب عامری و سید امیرحسین رضایی عنوان های دوم و سوم را از آن خود کردند.
موری ادامه داد: در این دوره از مسابقات هیات های دوچرخه سواری شهرهای دامغان، امیریه، شاهرود، سمنان، سرخه، بسطام و میامی به ترتیب در قالب تیم های رکاب زن سبز، کویر، آریاتور، چیتا، توریست، پارس پرده، آکادمی قنات بسطام و هم رکابانان حضور داشتند.
وی افزود: در بخش تیمی، باشگاه پارس پرده شاهرود با کسب 227 امتیاز در رده بزرگسالان ،هیات دوچرخه سواری سمنان با کسب 185 امتیاز در رده نوجوانان و باشگاه قنات بسطام با 228 امتیاز در رده جوانان مقام اول را کسب کرند.
رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان دامغان گفت: به نفرات برتر هر سه رده این مسابقات، جوایز نقدی اهدا شد که نفرات برتر هر رده در قالب تیم دوچرخه سواری استان سمنان به مسابقات لیگ کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.