به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، حسین ذوالفقاری در همایش مشترک اعضای شورای تامین گلستان در گرگان اظهار داشت: ستون اصلی و خیمه ثبات و ایجاد آرامش و امنیت کشور مقام معظم رهبری و نقش آفرینی موثر ایشان در ارایه راهکارها است.

دبیر شورای امنیت کشور با مثبت ارزیابی کردن مقوله امنیت و حفظ آن در کشور گفت : تهدیدات خارجی، آسیب های داخلی و شدت و ضعف کنترل و مدیریت آن سه ضلع یک مثلث مسئله امنیت را شکل می دهد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور حرکت دشمن علیه جمهوری اسلامی را مدام دانست و افزود: امروز تصور فرپاشی اقتصادی در ایران از بین رفته است و باید با اشراف اطلاعاتی از استراتژی ایستادگی فعال با استفاده حداکثری از تکنولوژی بهره گیریم.

استاندار گلستان هم در این همایش گفت : وضعیت امنیتی استان به صورت مستمر رصد می شود و گلستان از جمله مناطق دارای ضریب امنیت بالای کشور است.

هادی حق شناس افزود : استفاده از ثبات و امنیت در مسیر سرمایه گذاری موجب رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و کاهش معضلات اجتماعی می شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: با وجود سخت اقتصادی دولت یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به سد نرماب، یک هزار میلیارد ریال به زهکشی اراضی در گمیشان، ۴۲۰ میلیارد ریال به مدراس سیلزده، یک هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال به کشاورزی و ۷۸ میلیارد ریال به زیرساخت های ورزشی آسیب دیده از سیل استان اختصاص داد.

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری،جلالی مدیرکل اطلاعات، سردارقاسمی فرمانده انتظامی و امیر سعیدعسکری فرمانده ارشد نظامی آجا استان گلستان هم در این جلسه گزارشی از وضعیت امنیت در داخل استان و مرزها ارائه کردند.

معاون معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور همچنین در سفر به گلستان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.