سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: مشارکت گسترده عراقی‌ها در مراسم اربعین و حضور پرشور عاشقان امام حسین از سایر کشورها یک حماسه دینی ماندگار را در تاریخ رقم زد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از زحمات مردم، مسوولان، هیئات مذهبی و سایر دست اندرکاران که به برنامه ریزی بزرگداشت اربعین کمک کردند، افزود: با برنامه ریزی شایسته همه مسوولان دولتی، انتظامی و ستاد اربعین بستر حضور میلیونی در این حماسه دینی مهیا شد.

نورمفیدی گفت: حماسه ارزشمند مردم عراق، ایران و شیعیان سایرکشورها سبب شد تا بار دیگر پرچم امام حسین (ع) که در روز عاشورا با جور امویان بر زمین افتاد، نمایان و برافراشته شود و به جهان کفر بفهماند که نماد حسینی هیچ گاه بر زمین نخواهد افتاد.

 وی همچنین خدمات رسانی حشدالشعبی به زائران حسینی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: نقش آفرینی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله سیستانی برای برپایی گسترده راهپیمایی اربعین هم بسیار ارزشمند است.

امام جمعه گرگان به تلاش دشمن در ایجاد شبهه و حمله به اعتقادات جوانان کشور بویژه در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت : لازم است حوزه‌های علمیه برای پاسخ به این القائات در تربیت افرادی همچون شهید مطهری تلاش بیشتری کنند چراکه بیش از پیش نیازمند چنین افرادی هستیم.

نورمفیدی افزود: در این خصوص مردم هم باید از حوزه‌های علمیه مطالبه‌گری داشته باشند و اگر تلاش جدی تری صورت نگیرد مطالب نادرست مطروحه و شبهات دینی از سوی جوانان مورد پذیرش قرار می‌گیرد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.