معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: مرحوم درازگیسو عصر امروز در مسیر حرکت از تهران به گرگان در جاده فیروزکوه بعد از پیاده شدن از خودرو با خودروی دیگری برخورد کرد که به علت شدت ضربه وارده در دم جان خود را از دست داد.

عبدالرضا چراغعلی با بیان اینکه مرحوم درازگیسو رییس شورای هماهنگی حزب اصلاح طلبان استان گلستان بوده، خاطرنشان کرد: وی برای توسعه و رشد و پیشرفت استان و همچنین تکامل اولیه استان پس از تاسیس نقش بسزایی داشت و خدمات ارزنده‌ای از وی به یادگار مانده است.

وی ادامه داد: مرحوم درازگیسو سیاستمدار و دیپلمات ایرانی بود که در کارنامه خدمتی خود استانداری گلستان و هرمزگان، فرماندار گرگان و گنبدکاووس، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان شرقی و ترکمنستان و همچنین اولین شهردار گرگان پس از انقلاب را داشت.

معاون استاندار گلستان یادآور شد: وی رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۶ و همچنین رابط شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در سال ۹۸ بود.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان هم در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم درازگیسو نوشت: کسی سعه صدر، تلاش مومنانه و مستمر، گشاده رویی، تواضع و صداقت، غیرت و جوانمردی، تعهد و تدین، ژرف اندیشی، جامع نگری و اعتدال در مشی فکری مرحوم درازگیسو را فراموش خواهد کرد.

اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان و علمای بزرگوار و مردم شریف گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.