به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر هادی حق‌شناس روز شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان این حادثه در محل بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگاران، بروز این حادثه را بسیار دلخراش دانست و گفت: تعداد زیادی از سرنشنیان مینی‌بوس را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند.

وی با اذعان به وجود برخی نواقص در جاده‌های گلستان اضافه کرد: رفع این نواقص که کار زمانبری است، در دستور کار استان و دستگاه های متولی از جمله راه و شهرسازی، راهداری و اداره کل زیرساخت‌ها قرار دارد.

استاندار گلستان با آرزوی سلامتی برای مصدومان این سانحه رانندگی و ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان، افزود: براساس اعلام نظر اولیه، تریلی به دلیل خواب آلودگی راننده و انحراف به چپ خودرو مقصر شناخته شده، اگرچه نظر نهایی مقصر این سانحه باید ازسوی کمیته فنی پلیس راه اعلام شود.

به گزارش ایرنا، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در حاشیه عیادت استاندار گلستان از مصدومان تصادف تریلی با مینی‌بوس به خبرنگاران گفت: با قول مساعد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان شهید مطهری این شهرستان اختصاص یافته که تا هفته آینده در این بیمارستان که مرکز ترومای شرق استان نیز می‌باشد، نصب می‌شود.

سانحه تصادف یک دستگاه تریلی حامل سیمان با یک دستگاه مینی‌بوس که از روستای قره‌داشلی شهرستان مراوه تپه عازم زیارتگاهی در شهرستان علی‌آباد کتول از مسیر گنبدکاووس بود، ساعت هفت صبح امروز(شنبه) در جاده گنبد به اینچه برون، سه کیلومتر بعد از سه راهی ‌روستای "قره ماخر" از توابع بخش داشلی برون این شهرستان رخ داد که براثر آن ۱۳ نفر کشته و ۱۸ نفر دیگر مصدوم شدند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.