به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز یکشنبه درجلسه شورای اداری گنبدکاووس که باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان و برخی مدیران کل ستادی این معاونت و نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار داشت: برای رفع معضل تخلیه نخاله ساختمانی در رودخانه‌هاT شهرداری و شورای اسلامی شهر باید مکانی مناسب تعیین نماید.

وی گفت: دو رودخانه واقع در قسمت شمالی و جنوبی شهر گنبدکاووس نیاز به لایروبی دارد و درصورت ادامه تخلیه نخاله‌های ساختمانی در آن، مشکلات جدی متوجه شهروندان در هنگام بارش‌های شدید و یا وقوع سیلهای احتمالی خواهد شد. 

کریمی اضافه کرد: برای رفع معضل سد معبر در ۹ روستای اقماری شهر گنبدکاووس نیز یک سرمایهگذار اعلام آمادگی کرده تا یک شهرک خدماتی ایجاد نماید که درصورت به توافق رسیدن و انتخاب زمینT عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال، از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد تا برابر قوانین با ستاد انتخابات این شهرستان همکاری کامل داشته باشند و از فعالیت له یا علیه نامزدهای احتمالی بشدت پرهیز نمایند.

کریمی، تلاش برای تحقق سهمیه اشتغال امسال شهرستان ازسوی مدیران و رایزنی با سرمایه گذاران برای احداث هتل در گنبدکاووس را از دیگر مطالبات خود از مدیران دانست و بر آن تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، آخوند عبدالباسط نوریزاد امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تسلیت ایام اربعین حسینی، برلزوم توجه به اخلاص در کارها توسط مدیران تاکید کرد و گفت: دوران مسوولیت‌ کوتاه است و به سرعت نیز می‌گذرد و بهتر است مدیران از این فرصت برای خدمت بهتر به مردم استفاده نمایند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی هم دراین جلسه بر لزوم توجه به مشکلات زیست محیطی استحصال ید از معادن مناطق شمالی و نیز راه اندازی سایت پسماند صنعتی استان در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اکنون مردم منطقه نسبت به کم توجهی‌ به مشکلات زیست محیطی این طرح‌ها اعتراض داشته و نگران هستند.

قرجه طیار، تلاش برای بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری، بهبود وضعیت شانه خاکی جاده‌های روستایی و روکش آسفالت برخی راه‌های روستایی که چندین سال در نوبت آسفالت هستند، تسریع در تکمیل جاده موسوم به نفت و تسریع در اختصاص زمین برای افزون بر ۲۰ خانوار سیل زده گنبدکاووس که ملک آنها در حریم رودخانه بوده را از مسوولان خواستار شد.

وی، پیگیری این مسائل را مطالبه مردم جدی مردم از مسوولان دانست و اضافه کرد: برگزاری جلسات بایستی منجر به نتیجه شود وگرنه هیچ ارزشی برای مردم ندارد.

به گزارش ایرنا، دراین جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و برخی مدیران کل ستادی این معاونت و نیز مدیرکل راه و شهرسازی استان به درخواست‌های نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی پاسخ و قول مساعد برای پیگری آنها دادند.

همچنین در این جلسه رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس و شهردار این شهر نیز درسخنانی با قدردانی از کمک‌های دولتی و معاونت عمرانی استانداری گلستان برای جبران خسارت سیل به برخی زیرساخت‌های شهری، برلزوم استمرار این کمک‌ها بویژه ساخت روگذر در ورودی شهر گنبدکاووس به سمت آزادشهر تاکید کردند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.