سرهنگ بهزاد ابراهیمی روز جمعه در جمع نماگزاران شهر مرزی اینچه برون از توابع گنبدکاووس اظهار داشت: رابطه صمیمی و دوستانه مرزنشینان، مسوولان محلی، معتمدان و علما و روحانیون ساکن مناطق مرزی گلستان و همدلی و همراهی آنان با مزربانان کمک زیادی به ثبات امنیت و آرامش این مناطق کرده است.

سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: رابطه خوب گلستان با مرزبانان کشور همسایه در سایه احترام متقابل و با حفظ اقتدار جمهوری اسلامی و همچنین حفظ آمادگی عملیاتی و دفاعی نیروهای مرزبانی از دیگر عوامل مهم ثبات امنیت و آرامش نقاط مرزی گلستان است.

وی تصریح کرد: گلستان با کشور ترکمنستان ۴۵۸ کیلومتر مرز کوهستانی، خشکی و بیابیانی، رودخانه‌ای و دریایی دارد که اگرچه حراست از این مرزهای طبیعی، سخت و دشوار است اما مرزبانان استان با ایثار و از خود گذشتگی، یاور اصلی مرزبانی در نگهداری این مرز هستند.

فرمانده مرزبانی گلستان، نیروی انتظامی را نیرویی مردمی دانست و افزود: پرسنل این نیرو که رهبری انقلاب آنان را "مجاهدان فی سیبل الله" خواندند، بدون منت و صادقانه و در همه ایام سال به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند.

آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی، همکاری و همراهی مرزنشنیان با مرزبانان در این استان را بسیار خوب خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز امنیت و آرامش خوبی در سراسر کشور فراهم است.

به گزارش ایرنا، همچنین در حاشیه نمازجمعه این هفته در شهر مرزی اینچه برون، تیم پزشکی هنگ مرزی اترک گلستان نیز اقدام به ویزیت رایگان نمازگزاران کرد.

شهر مرزی اینجه برون با افزون بر دو هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری از مرکز شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.