به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین تجمع که روز سه شنبه برگزار و حدود نیم ساعت طول کشید، ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس که در بین آنها برخی قهرمانان کشوری و بین‌المللی نیز حضور داشتند، خواستار واگذار نشدن تنها سالن ورزشی و محل تمرین آنها به برنده مزایده (بخش خصوصی) شدند.

نماینده ورزشکاران معترض و دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس در این خصوص به خبرنگار ایرنا، گفت: سالن ورزشی محله چای بویین این شهر از زمان افتتاح در ۱۳ یا ۱۴ سال گذشته به صورت اختصاصی و در قالب اجاره در اختیار این هیات و ورزشکاران آن قرار داشت.

فرشید عاشوری افزود: متاسفانه امسال یک فرد از بخش خصوصی که گفته می‌شود، حوزه فعالیت آن در صنف معاملات خودرو است، بدون کار کارشناسی رقمی بالاتر از مبلغ پیشنهادی هیات ورزش جانبازان و معلولان در مزایده شرکت کرده و برنده شد و اکنون به دنبال تحویل گرفتن سالن است.

وی اضافه کرد: سالن ورزشی چای بویین گنبدکاووس تنها امید و مکان تمرین ورزشکاران جانباز و معلول این شهرستان است که در بین آنها تعداد قابل توجه‌ی ملی پوش در رشته‌های مختلف از جمله والیبال نشسته آقایان و بانوان، بستکبال با ویلچر مردان، دو و میدانی و تنیس روی میز و یا مربی هستند که همه آنان در مسابقات آسیایی، جهانی و پارالمپیک برای کشور و استان گلستان و این شهرستان افتخار کسب کرده‌اند.

عاشوری تصریح کرد: چندین بار موضوع را از طریق رییس ورزش و جوانان و فرمانداری ویژه پیگیری کردیم و قرار شد این مشکل رفع شود اما متاسفانه امروز برنده مزایده برای تحویل سالن آمده بود که ورزشکاران جانباز و معلول شهرستان از ورود آنان ممانعت کردند.

درهمین پیوند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور در جمع ورزشکاران معترض، گفت: این موضوع را از طریق مسوولان ورزش و جوانان شهرستان و استان گلستان پیگیری می‌کنم تا مشکل رفع شود.

فرزانه جعفری افزود: پیش از این نیز با برنده مزایده سالن ورزشی محله چای بویین گنبدکاووس صحبت شد که او قول داد، انصراف دهد اما امروز شاهد حضور مجدد او بودیم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس که در بین آنها برخی قهرمانان ملی و جهانی نیز هستند، نیاز به مکانی برای تمرین و نیز حمایت از سوی مسوولان ورزش شهرستان و استان دارد ضمن اینکه این سالن ورزشی درسال‌های گذشته که در اختیار ورزشکاران جانباز و معلول بود، بخشی از هزینه‌های اعزام آنها به مسابقات را تامین می‌کرد بنابراین بایستی از آنها حمایت شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.