به گزارش ایرنا، مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها با حضور فرماندار، فرمانده انتظامی و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس و سایر مسئولان شهرستانی در دبستان دخترانه امان‌پور برگزار و زنگ شکوفه‌ها نیز نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم گفت: امروز برای هشت هزار و ۳۲۲ دانش‌آموز کلاس اولی شهرستان جشن شکوفه‌ها برگزار و در ۳۱۲ کلاس درس ساماندهی شدند.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: آشنایی دانش‌آموزان کلاس اولی قبل از آغاز رسمی آموزش با فضای کلاس‌های درس و معلمان برای کاهش اضطراب از مهمترین اهداف برگزاری جشن شکوفه‌ها است.

وی گفت: با توجه به همزمان شدن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، فردا زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه متوسطه شاهد، همزمان با سایر مدارس شهرستان زده می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس ادامه داد: از اول مهر با نواخته شدن زنگ مقاومت ۸۱ هزار دانش‌آموز در تمام ۱۲ پایه تحصیلی و پیش‌دانشگاهی سال تحصیلی خود را در ۴۹۳ مدرسه گنبدکاووس آغاز می‌کنند.

وی از اولیای دانش‌آموزان تقاضا کرد با همکاری خوب خود با آموزش و پرورش و مدارس زمینه رسیدن فرزندانشان به درجات بالای علمی را فراهم کنند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.