عبدالقدیر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد یک دستگاه تریلی حامل سیمان که از سمت گنبدکاووس به سمت اینچه برون در حرکت بوده با یک دستگاه مینی‌بوس که از سمت شهرستان مراوه تپه به گنبدکاووس درحرکت بوده، منجر به آتش سوزی مینی بوس شد.

وی افزود: این حادثه ساعت هفت صبح امروز رخ داد و پنج دقیقه بعد از آن، ابتدا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و سپس اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر و اقدام به انتقال مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه به مراکز درمانی گنبدکاووس نمودند.

کریمی اضافه کرد: از مجموع ۱۸ مصدوم این حادثه که ۱۴ نفر خانم و چهار نفر آقا هستند، ۱۱ نفر آنها بزرگسال و هفت نفر کودک می‌باشند که هم اکنون تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: هشت نفر فوت شده این حادثه مرگبار به علت سوختگی فعلا قابل شناسایی نیستند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با تکذیب برخی آمار از تعدادکشته شدگان و مصدومان این حادثه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که بیشتر از آمار واقعی اعلام شده است، از مردم خواست اخبار را از مراجع خبری رسمی پیگیری نمایند.

درهمین پیوند استاندار گلستان نیز از متولیان دانشگاه علوم پزشکی این استان درخواست کرده تا به صورت ویژه به وضعیت مصدومان این حادثه رسیدگی شود.

سرگرد علی اصغر آشور فارسیانی فرمانده پلیس راه گنبدکاووس - مراوه‌تپه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت حادثه را خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف به چپ آن اعلام کرد.

شهرستان گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و ۸۴۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.