به گزارش ایرنا؛ سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان افزود: در زمان سید الشهدا نیز دشمن از تمام توان خود برای تسلیم کردن یاران امام حسین (ع) استفاده کرد؛ محاصره اقتصادی و در فشار قرار دادن لشکریان و جلوگیری از رسیدن آب به خیمه ها از جمله تحریم ها بود؛ شبیه همین کاری که ترامپ با ایران می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: در بی شرمانه ترین حالت ممکن و باوجود تحریم آب، امام حسین مقاومت را برگزید و تسلیم نشد، ملت ایران نیز به تاسی از مولای خود به سربلندی خواهد رسید.

نورمفیدی در بخشی دیگری از سخنانش به جبهه مقاومت در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: مقاومت جوانان یمن دشمنان آنها را به زانو درآورده است بطوریکه متجاوزان حاضر شده اند با رضایت دادن به مذاکره از این شرایط رهایی یابند؛ این در حالیست که مقاومت جوانان یمنی با دست خالی در برابر تجهیزات پیشرفته امارات و عربستان به ثمر نشست.  

 خطیب جمعه گرگان همچنین با اشاره به برپایی دسته های عزاداری و  سینه‌زنی برای امام حسین (ع) اظهار داشت: باید درس های عاشورا و نهضت حسینی در این آیین ها ترویج شود؛ لازم است آموزه های دینی به عنوان یک پیام متعالی برای جهانیان منتشر و در اختیار آزادی خواهان گیتی قرار گیرد.

نورمفیدی گفت که چقدر خوب است سیره امام حسین در زندگی همه ما جاری شده و روش زندگی آن امام همام الگو و شاخص باشد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.