سرهنگ محمود علی فر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال شکایت شماری از شهروندان مبنی بر فروش بلیت‌های جعلی تورهای مسافرتی خارج از کشور توسط یک دفتر هواپیمایی در گنبدکاووس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در تحقیقات اولیه پلیس بیان کردند پس از تهیه بلیت خود را به فرودگاه رساندند و پس از معطلی های چند روزه پی بردند که بلیت‌های خریداری شده توسط آنان فاقد اعتبار و جعلی است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: این کلاهبردار حرفه ای که پس از دریافت مبالغ هنگفت از شاکیان متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی پلیس در مخفیگاهش در محل خود دفتر هواپیمایی دستگیر شد.

سرهنگ علی فر با اشاره به اینکه دفتر فروش بلیت هواپیما این کلاهبردار فاقد مجوز بوده گفت: متهم در مقر انتظامی پلیس پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار به کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی از بیش از ۳۵۰ شهروند اعتراف کرد.

وی افزود: این متهم که سابقه کلاهبرداری مشابه در مشهد را در پرونده خود دارد، با جعل هویت در گنبدکاووس اقدامات به راه اندازی دفتر هواپیمایی و فروش بلیت‌های فاقد اعتبار کرده بود.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست برای تهیه بلیت به دفاتر مسافرتی معتبر مراجعه و از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند تا در دام چنین مجرم هایی گرفتار نشوند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.