سرهنگ قدیر مصرخانی عصر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل ‌توجهی اقلام خوراکی، پوشک و روغن‌ موتور در یک انبار شهر قوچان، رسیدگی به این موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انبار مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از آن سه هزار و 980 قوطی رب گوجه فرنگی، یک هزار و 400 بسته پوشک، مقادیر بسیار چای و روغن‌ موتور به ارزش 250 میلیون ریال کشف کردند.
وی اظهار داشت: در این ارتباط 2 متهم دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری سه سارق حرفه‌ ای در این شهرستان خبر داد و گفت: با شکایت مالک یکی از کارخانجات قوچان مبنی بر سرقت از کارخانه، کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه سرقت و اشراف اطلاعاتی به یک سارق 26 ساله مظنون و طی عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی ‌های به ‌عمل ‌آمده به سرقت از کارخانه و یک فقره سرقت منزل و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
سرهنگ مصرخانی اظهار داشت: مأموران در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعداد بسیاری اموال سرقتی شامل مته برقی، ترازوی دیجیتال، مقادیری آهن ‌آلات، هشت دستگاه گوشی هوشمند و یک دستگاه آبمیوه گیری کشف کردند.
وی گفت: مأموران این فرماندهی در عملیات دیگر موفق به دستگیری 2 سارق هنگام سرقت از چند قصابی شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی قوچان افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
قوچان در 137 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.