محمد رحیم رحیمی امروز دوشنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: کل پروژه های هفته دولت امسال در بخش گاز که به بهره برداری خواهد رسید ۳۷۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که گازرسانی به ۱۵ روستا و ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی خواهد بود.
وی بیان کرد: همچنین در هفته دولت شاهد آغاز عملیات گازرسانی به ۶ روستا و ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی استان گلستان با ۳۹۳ میلیارد ریال اعتبار خواهیم بود.
وی ادامه داد: از ۹۷۶ روستای کد دار استان گلستان ۸۷۲ روستا از نعمت گاز برخوردارند.
وی افزود: تعداد دو هزار و ۷۵۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان گلستان گازرسانی شده که معادل ۹۰ درصد کل واحدهاست و ۶۰۹ واحد دیگر در دست اقدام برای گازرسانی است.
مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: همچنین حدود ۳۰۰ واحد تولیدی هم طی سال های ۹۲ تا ۹۵ زیرساخت های گازرسانی داشتند اما از سوخت مایع استفاده می کردند که هزینه آن را تا درب واحد دولت پرداخت می کرد.
رحیمی افزود: اکنون در استان گلستان ۱۷ روستا به علت جمعیت کمتر از ۲۰ خانوار، ۱۳ روستا به علت نداشتن شرایط ایمنی، ۲۲ روستا به علت سخت گذر بودن و هزینه های بالای گازرسانی در برنامه گازرسانی قرار ندارد.
وی تصریح کرد: گازرسانی به ۳۰ روستا هم در دست اقدام است مضافا اینکه ۲۲ روستای دیگر گلستان را هم در برنامه قرار خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.