مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۷۳ طرح گازرسانی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،گفت: در هفته دولت، 56 طرح گازرسانی و عمرانی، افتتاح و عملیات اجرایی 17 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر35 میلیارد و 578 میلیون تومان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به 15 روستای استان با اعتبار 16میلیارد و 749 میلیون تومان آغاز می شود،‌خاطرنشان کرد: طرح گازرسانی به 41 واحد صنعتی و تولیدی در این هفته افتتاح و عملیات اجرایی 17 طرح گازرسانی روستایی نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی به روستاها 1861 واحد مسکونی روستایی به شبکه گازرسانی متصل می‌شود.

احمدلو با بیان اینکه با افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی در هفته دولت، تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان به 505 روستا با درصد بهره‌مندی 78.9 درصد افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: رشد شاخص درصد بهره‌مندی گازرسانی به روستاهای استان از سال 90 تا کنون،49.9 درصد است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه عملیات اجرایی 17 طرح گازرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 762 میلیون تومان اجرا می شود، افزود: عملیات اجرایی گاز‌رسانی برای یک هزار و 418 واحد مسکونی روستایی هم در هفته دولت آغاز می شود.

وی تصریح کرد: پس از هفته دولت 100 روستای دیگر استان با جمعیت 11 هزار و 510 خانوار جزو برنامه های در دست اجرای شرکت گاز استان زنجان خواهد بود که با بهره برداری از این روستاها، درصد پوشش خانوار بهره مند روستایی استان به 89.7 درصد افزایش پیدا می کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افتتاح طرح‌های گازرسانی به 41 واحد صنعتی و مجتمع‌های مسکونی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 67 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های این شرکت در هفته دولت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.