رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه ارزش ایده‌پردازی و رفع یک نیاز کمتر از درس خواندن نیست، گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاری بر بسترهایی جریان دارد که ایده خلاق در آن حرف اول را می زند.
به گزارش  ایسنا-منطقه گلستان به نقل از  روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری در آئین افتتاحیه نخستین رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی گلستان، خطاب به دانش‌آموزان گفت: به پتانسیل و فکر خود ایمان داشته باشید، چراکه نوآوری و خلاقیت ربطی به مدرک تحصیلی و سن ندارد، بلکه به خلاقیت و توانمندی ذهن شما بستگی دارد.
وی بیان کرد: در واقع در دنیای امروز کسانی موفق‌تر هستند که بتوانند از موقعیت‌های مختلف، ایده‌های خاصی را تولید کرده و بتوانند کسب‌وکار خود را توسعه داده و یک کسب‌وکار جدید راه‌اندازی کنند.
وی با اشاره به انتخاب رشته کنکور، افزود: هیچ رشته‌ای جز چند رشته خاص بازار کار قطعی نداشته و هیچ رشته‌ای هم نیست که نتوانید برای آن شغل ایجاد کنید؛ همه این مسائل، به باور شما بستگی دارد.
غفاری خاطرنشان کرد: با مشاهده شرکت‌های سرمایه‌دار دنیا به این نتیجه خواهید رسید که دیگر ساخت کارخانه‌های بزرگ در مکانی وسیع درآمدزایی نمی‌کند، بلکه سرمایه‌گذاری بر بسترهایی جریان دارد که ایده خلاق در آن حرف اول را می زند.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: اگر شما یا هرکسی که صاحب ایده‌ای است که می‌تواند به رفع معضل و مشکلی کمک و یا پول‌سازی نماید، ما در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری گلستان آماده پشتیبانی از این افراد هستیم؛ کارشناسان متخصص ما در محل پارک به شما آموزش خواهند داد که چگونه ایده‌های خود را نمونه‌سازی و در نهایت تجاری‌سازی کنید و به طور قطع افرادی هستند که بر روی ایده‌های خلاقانه و پول‌ساز شما سرمایه‌گذاری کنند.
غفاری در پایان از راه‌اندازی یک مرکز نوآوری جدید در شهر گرگان خبر داد و گفت: در حال حاضر یک مرکز نوآوری در گرگان وجود دارد که جوابگوی همه افراد نیست، به همین دلیل به زودی یک مرکز بزرگتر را در مرکز استان افتتاح خواهیم کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.