رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان به مناسبت 17 مردادماه، روز خبرنگار در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حضور یافت.

دکتر «محمدولی روزبهان» در جمع خبرنگاران خبرگزاری ایسنا-منطقه گلستان، خبرنگاران و اصحاب رسانه را یکی از مهم‌ترین ارکان توسعه هر کشوری هستند برشمرد و گفت: این اتفاقی نیست که کشورهای توسعه‌یافته از سیستم اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای پیشرفته‌تری بهره‌مند هستند. بین پیشرفت یک کشور و قدرتمند شدن رسانه‌های آن، یک رابطه هم‌افزایی وجود دارد.

وی بیان کرد: رسانه‌های قدرتمندی در کشور داریم که یکی از بهترین آنها خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) است که از رویش‌های نهاد ارزشمند جهاددانشگاهی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خاطرنشان کرد: رسانه‌های متعهد، دلسوز، صادق و سالم مثل ایسنا، جنبه‌های مثبت و منفی یک مسئله را مانند آینه منتقل می‌کنند و این کار به اصلاح امور توسط مجموعه‌های مرتبط کمک می‌کند.  

روزبهان با اشاره به روند رو به رشد و اثربخشی خبرگزاری ایسنا، گفت: ایسنا با توجه به دغدغه فرهنگی و توسعه محورانه ای که دارد، نقش خود را در ابعاد مختلف ایفا می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان بابیان اینکه نمی‌توان جامعه‌ای را بدون حضور رسانه‌ها تصور کرد، گفت: امیدواریم بتوانیم نقش خودمان را در تقویت چنین مجموعه‌هایی ایفا کنیم و این را در وجودمان نهادینه کنیم که رسانه‌ها یاری‌گر ما در توسعه هستند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.