خلیل رجبلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این مقدار مرغ که از سه روز گذشته با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، از طریق حدود ۶۰ فروشگاه عرضه مواد پروتئینی در نقاط مختلف شهر گنبدکاووس عرضه می شود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین مرغ و توزیع آن در گنبدکاووس وجود ندارد، افزود: توزیع این ماده پروتئینی تا کاهش قیمت آن در بازار آزاد که فعلا هر کیلوگرم آن حدود ۱۵۰ هزار ریال است، ادامه خواهد داشت.

رجبلی همچنین از آغاز طرح توزیع شکر و قند با قیمت مصوب در گنبدکاووس خبر داد و اضافه کرد: در این طرح که از امروز آغاز شده، هر کیلوگرم شکر با قیمت ۳۷ هزار ریال و هر کیلوگرم قند نیز با قیمت ۵۴ هزار ریال از طریق حدود ۵۰ فروشگاه در نقاط مختلف شهر و برخی روستاهای بزرگ این شهرستان عرضه می شود.

وی گفت: سهمیه اختصاص یافته شکر برای شهروندان گنبدی فعلا ۱۵۰ تن و سهمیه قند اختصاصی نیز حدود ۹ تن است و قرار است برای واحدهای تولیدی و صنعتی هم سهمیه جداگانه پیش بینی و توزیع شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس همچنین از اجرای همزمان چهار طرح نظارتی ویژه بر قیمت کالاها و خدمات و نیز دام زنده در آستانه اعیاد قربان و غدیر و بازگشت حجاج، فرار سیدن ایام محرم، نظارت بر قیمت لوازم تحریر، کیف و کفش، البسه و سرویس مدارس در آستانه ماه مهر خبر داد.  

وی با بیان اینکه پنج تیم نظارتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به همراه ۳۵ ناظر افتخاری و همچنین بازرسان برخی ادارات و نهادها در این چهار طرح ویژه نظارتی همکاری دارند و با متخلفان برخورد می شود، گفت: شهروندان می توانند از طریق شماره ۱۲۴ گزارش هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و یا احتکار را به صورت شبانه روزی به واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.