مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ملک جمعیت هلال احمر در محل کانون اصلاح و تربیت سازمان زندانها در گرگان موصوف به ملک زندان بویه، بعد از 34 سال به جمعیت هلال احمر گلستان بازگردانده شد.
به گزارش ایسنا منطقه-گلستان به نقل از هلال احمر گلستان، هروی اظهار کرد: این ملک قبل از پیروزی انقلاب به جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران تملیک شد که در سالهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حسب ضرورت به منظور راه اندازی اردوگاه بازپروری معتادان در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و در سال 1364 به عنوان کانون اصلاح و تربیت به سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی تحویل داده شد‌.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطر نشان کرد: در سال 1388 پیگیری قضایی در خصوص باز پس گیری 13712 متر مربع از عرصه و اعیان موجود در زمین مذکور آغاز شد که طی آن حکم خلع ید سازمان مذکور صادر و متعاقبا حکم اجرائیه در تاریخ 1389 صادر شد اما به دلایلی به تاخیر افتاد.
وی افزود: از ابتدای سال 1397 پس از پیگیری های متعدد در نهایت پس از 34 سال امروز ششم مردادماه 98 با دستور مقام قضایی ملک موصوف به بویه به املاک جمعیت هلال احمر استان باز گردانده شد.
هروی بیان کرد: این ملک به سایت آموزش های تخصصی امدادی جمعیت هلال احمر گلستان تبدیل می شود.
ارزش تقریبی این ملک پانصد میلیارد ریال است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.