ابوالفضل مشمول روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های انتخابی نهایی المپیاد شطرنج استانی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در روزهای سوم و چهارم مرداد با حضور ۱۱۰ ورزشکار به میزبانی گرگان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت‌ها، مهیلا شایستگان و گلسانا کشاورز در بخش دختران و محمدمهدی صبوری و پوریا مصیبی در بخش پسران از گنبدکاووس به عنوان اعضای تیم شطرنج استان انتخاب و به چهارمین المپیاد دانش آموزی کشور اعزام می شوند.

به گفته وی، پانته آ رحیمی و حلما محمدی از گرگان در بخش دختران و ابوالفضل مقیسه از گرگان و محمدماهان سلیاری از بندرگز در بخش پسران، دیگر اعضای منتخب تیم استان گلستان برای شرکت در رقابت های چهارمین المپیاد دانش آموزی کشور هستند. 

دبیر هیات شطرنج گنبدکاووس با قدردانی از فریدون حبیبی راد و زهرا اسماعیلی به عنوان مربیان شطرنج در گنبدکاووس گفت: زمان و مکان برگزاری مرحله کشوری المپیاد شطرنج هنوز اعلام نشده است.

وی اظهار داشت: ۷۵ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان گنبد در رشته شطرنج فعالیت دارند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان، افزون بر ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.