فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان دیدار کرد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، عبدالرضا دادبود در این دیدار به ارائه گزارشی از پروژه های شهرداری در سال 98 پرداخت و گفت: افتتاح تقاطع غیر همسطح افسران، بازآفرینی شهر در 5 محله هدف شهر، ساماندهی ورودی شرقی گرگان، جداره سازی بافت تاریخی، بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شماره 7، بازگشایی محور تالار، پروژه سرمایه گذاری الغدیر(چهارشنبه بازار سابق)، تلکابین، شهربازی، پارک آبی، سایت بالن سواری، سورتمه، ایجاد 2 آب درمانی جدید، تفکیک زباله از مبداء، پارک جدید بانوان، پارک ویژه معلولین و توان یابان، پروژه های شهر هوشمند و غیره از جمله پروژه های شهرداری در سال جاری است.

شهردار گرگان با بیان اینکه فاز اول BRT در دستور کار قرار دارد، گفت: جای BRT در شهر گرگان خالی است. مطالعات فاز اول انجام شده است. درخواست فروش اوراق مشارکت دادیم که در حال انجام است.

 وی بیان کرد: تلکابین در مرحله نهایی شورای عالی جنگل قرار دارد و اگر به تصویب برسد قابلیت اجرایی پیدا می کند. سرمایه گذاران زیادی به دنبال اجرای تلکابین هستند.

دادبود خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مطرح است، ایجاد راه دسترسی جدید به ناهارخوران است که این راه دسترسی همراه با ایجاد تونل یا پل در حال بررسی است.
شهرداری گرگان پیشنهاد کرد که از ظرفیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای برخی از پروژه های شهر گرگان استفاده شود.
در این دیدار سردار معروفی نیز با اشاره به اقدامات موثر و روبه پیشرفت شهرداری گرگان، اظهار کرد: نیاز است اطلاع رسانی دقیق از اقدامات موثر شهرداری صورت گیرد تا مردم به خوبی با خدماتی که به آنها ارائه می شود، آگاه شوند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه خدمات اجتماعی در نظام ما اولویت اول و پایه و اساس است، خطاب به مسئولین شهرداری گفت: هر چه خدمات اجتماعی به مردم بیشتر شود، اعتمادشان بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: گرگان به عنوان مرکز استان، پیشانی استان است و زیبایی آن، زیبایی استان است.

معروفی تاکید کرد: باید در تمام پروژه های عمرانی و اقتصادی، پیوست های فرهنگی نیز لحاظ شود.

وی افزود: درصد بالایی از جمعیت شهر گرگان در خیابان ولی عصر زندگی می کنند، پرسش این است که در این خیابان چند مسجد وجود دارد؟ اگر در حال حاضر بودجه ای برای اجرای موضوعات فرهنگی وجود ندارد، اما حتما پیوست فرهنگی در پروژه دیده شود و در سالهای بعد نسبت به انجام آن اقدام شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان تصریح کرد: آمادگی داریم با هماهنگی شهرداری گرگان در چند پروژه این شهر، قرارگاه خاتم الانبیاء را پای کار بیاوریم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.