رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: با دستور استاندار گلستان محدودیت ظرفیت کار برای مهندسین طراح برداشته شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، صادر نشدن پرونده های ساختمانی برای برخی از مردم سیل زده شهرستان آق قلا، موجب نارضایتی آنها شده است.

آغاز فعالیت ساخت و ساز و دریافت تسهیلات منوط به داشتن پروانه ساختمان است که تاخیر در صدور آن مشکلاتی را برای مردم آسیب دیده از سیل بوجود آورده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان در این باره در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به حجم زیاد خانه های نیازمند بازسازی در مناطق سیل زده، محدودیت قانونی که درخصوص تعداد کار تعریف شده مهندسین طراح وجود داشت با دستور دکتر حق شناس استاندار گلستان کنار گذاشته شد.

حسین ویزواری با بیان اینکه‌ با این دستور دیگر مشکلی برای مهندس وجود نخواهد داشت، افزود: سقف تعداد کار تعریف شده برای مهندسین طراح 8 پروژه بود و با مجوز وزارت راه و شهرسازی برای مناطق سیل زده تا 8 کار دیگر نیز افزوده شد ولی این میزان هم پاسخگو استان نبود و در نهایت این محدودیت برداشته شد. البته رعایت وضعیت اشتغال مهندسین لحاظ خواهد شد.

وی در ادامه گفت: جهت تسریع در انجام امور مردم سیل زده، از این پس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در آق قلا و دیگر مناطق سیل زده استان روزهای پنجشنبه هم باز خواهد بود.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تصریح کرد: پرسنل اداری دفاتر و مهندسین ما در صورت نیاز حتی بعد از ساعت اداری نیز آمادگی دارند در اسرع وقت کار مردم را انجام دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.