به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمود علیخانی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحدهای مسکونی بزودی آغاز می شود، گفت: ناحیه مقاومت شهرستان آزادشهر در سیل گلستان حضور مستمر داشته و به مردم سیل زده کمک کرده است.
وی افزود: با همت خیرین منطقه، ناحیه مقاومت آزادشهر نسبت به تهیه و توزیع 15 هزار پرس غذای گرم، تهیه پوشاک نو و تامین برخی دیگر از اقلام مورد استفاده سیل زدگان جمعا به ارزش حدود چهار میلیارد ریال اقدام کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران آزادشهر با تشریح برنامه های سوم خرداد در این شهرستان گفت: براساس برنامه ریزی های ستاد بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر 24 برنامه تدارک دیده شده است که چهار برنامه به صورت ویژه می باشد.
وی افزود: غباروبی گلزار شهدای شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، سخنرانی فرماندهان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه عکس، بزرگداشت فاتحان خرمشهر با حضور خانواده معظم شهدا و دیدار با خانواده شهدای اهل سنت از جمله برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر است.
سرهنگ علیخانی بیان کرد: درحالی که دشمن بعثی تا دندان مسلح آزادسازی خرمشهر را محال می دانست و تمام رسانه های منطقه و غرب بر این موضوع مانور می دادند رزمندگان اسلام نشان دادند با ایثار و از خود گذشتگی هیچ چیزی محال نیست و امروز نیز با مقاومت و استفاده از همین تاکتیک می توان در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستاد.
شهرستان آزادشهر با 95 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد.
/1860/9433
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.