به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا در رقابت های شب گذشته 2 دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسید و 2 دیدار دیگر یک برنده داشت.
در اولین بازی از گروه ششم، تیم شهدای نوده ملک در برابر شهاب ایرانمهر قرار گرفت که ایرانهمری ها در ضربات پنالتی پیروز شد.
در دومین بازی هم پنالتی تکلیف تیم برنده را مشخص کرد و تیم آراد پنجره ایرانیان مقابل شهدای امام رضا برنده از زمین بازی خارج شد.
در سومین بازی تیم رسانه ورزش با نتیجه پنج بر یک در برابر تیم امیدهای اوزینه مغلوب شد و در آخرین بازی هم تیم پوشاک قرن 21 با نتیجه 3 بر 1 در برابر تیم اتحاد کردکوی به برتری رسید.
در بازی های نخستین شب این رقابت ها که شامگاه پنجشنبه برگزار شد، تیم های پاس گلستان، دانشگاه میرداماد و زنده یاد امید عزیزپور با نتیجه مشابه 2 بر صفر به ترتیب در برابر تیم های تعویض روغن رضا، شهدای گرگان و دایتی به پیروزی رسیدند و تیم گیم نت سایبرگ با نتیجه 2 بر 1 تیم توشن را مغلوب کرد.
در بیست و هشتمین دوره رقابت های فوتسال جام رمضان گرگان 24 تیم حضور دارند که در هشت گروه سه تیمی با هم رقابت می کنند و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.