به گزارش ایرنا، نماینده فوتسال ساوه در دیداری که عصر پنجشنبه مقابل نماینده اهواز داشت در حضور پرشور هواداران و رقابت تنگاتنگ توانست حریفش را با نتیجه سه بر 2 شکست دهد.
در این دیدار «رضا سپندار»، «جواد اصغری مقدم» و «محمد جامع» برای سن ایچ گلزنی کردند و گل های حفاری را نیز «علیرضا رفیعی» و «احمد ملاعلی» به ثمر رساندند.
سن ایچی ها که بازی رفت را با حساب 6 بر سه به تیم اهوازی واگذار کرده بودند، در دیدار امروز مزد تلاش خود را گرفتند و ضمن شکست حریف، تعیین تیم صعود کننده را به بازی سوم که با میزبانی حفاری برگزار می شود، موکول کردند.
مدیرعامل باشگاه سن ایچ در این خصوص در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بازیکنان تیم با تمام وجود مقابل تیم قدرتمند حفاری ظاهر شدند و توانستند شکست دور رفت را جبران کنند.
«داود باقری» گفت: روحیه کار گروهی برای هدف های بزرگ در میان همه اعضای از کادر فنی، بازیکنان و ارکان مدیریتی پررنگ است و در بازی سوم همه توان برای صعود و شاد کردن مردم ساوه به کار گرفته می شود.
وی از حمایت همیشگی تماشاگران ساوجی قدردانی کرد و افزود: امید است با صعود به مراحل بالاتر پاسخ هواداران به بهترین شکل داده شود.
باقری گفت: این تیم برای بازی سوم مقابل حفاری مصدوم یا محروم ندارد و با قدرت در این میدان ظاهرمی شود.
ساوه در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور 2 نماینده داشت اما، تیم شهرداری نتوانست در لیگ ماندگار شود و به دسته پایین تر سقوط کرد.
6539/6013/





به
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.