به گزارش خبرنگار ایرنا، حاج مهدی آخوند حبیب لی پدر شهیدان حبیب لی در این دیدار با گلایه از نحوه تقسیم امکانات و خدمات به سیل زدگان گفت: خدمات سپاه، ارتش و دیگر گروه های امدادی در روزهای پس از سیل در مناطق سیل زده آق قلا انکار نشدنی و موجب رفع آبگرفتگی های منطقه شد.
وی به درگذشت مادر شهیدان حبیب لی در اوایل سال جاری نیز اشاره کرد و اظهارداشت: به دلیل بسته بودن راه و انباشت فراوان آب، پیکر این مرحومه را با قایق به محل دفن شهیدان گمنام منتقل کرده و در ادامه پس از اقامه نماز میت، در جوار فرزندانش به خاک سپردیم.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار علاوه بر تجلیل از رشادت های شهیدان اراز محمد و عبدالرحمان حبیب لی، درگذشت مادر این شهیدان در اولین روزهای بروز سیل گلستان را تسلیت گفت.
سیدضیا هاشمی اظهار داشت: بروز سیل اخیر و همراهی مردم همه استان ها برای یاری رساندن به سیل زدگان ثابت کرد که ایران کشوری منسجم و خانواده ای بزرگ است که ساکنانش تحمل مشکل یکدیگر را نداشته و مانند عضوی از خانواده به یاری هم می شتابند.
وی بیان کرد: مهمترین سرمایه ایران، نیروی انسانی غنی، با فرهنگ و عزتمند است که کشور به این نیروها افتخار کرده و می بالد.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه داد: دولت توجه زیادی به حل مشکل مناطق سیل زده دارد و می کوشد از ظرفیت های موجود برای جبران خسارت ها تا حد امکان استفاده کند.
هاشمی گفت: گستردگی ابعاد سیل و خسارت های فراوان پس از آن، رسیدگی زودهنگام را دشوار کرد، اما با برنامه ریزی دولت، حضور مداوم نیروهای امدادی و عملیاتی، نیروهای مسلح و همراهی مردم این مشکلات در زمانی کوتاه برطرف می شود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.