سرهنگ محمود علی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این سارق که در همسایگی خانه بهداشت روستا سکونت و اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی داشته، پس از سرقت، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را در خانه اش مخفی کرده بود که ماموران انتظامی موفق به کشف اقلام سرقتی شدند.
وی درتوضیح نحوه سرقت اقلام دارویی که بیشتر شامل انواع قرص، شربت، شیرخشک و لوازم بهداشتی بوده، افزود: این سارق شب هنگام از یکی از پنجره های خانه بهداشت روستا که فاقد حفاظ بوده وارد شده و اقدام به سرقت کرده است.
سرهنگ علی فر اضافه کرد: براساس اطلاعات به دست آمده، این سارق حدودا 35 ساله پیش از این نیز از غفلت مسئول خانه بهداشت روستا و رعایت نکردن نکات حفاظتی استفاده و اقدام به سرقت اقلام دارویی البته در مقیاس کم می کرده است.
وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان گنبدکاووس معرفی شد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از دستگیری دو سارق سابقه دار سرقت کابل های برق در این شهر خبر داد و گفت: این دو سارق که درحال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و در ایام نوروز به مرخصی آمده بودند، اقدام به سرقت کرده اند.
سرهنگ علی فر افزود: این دو سارق در حین سرقت کابل برق در یکی از محلات شهر گنبدکاووس بودند که توسط ماموران گشت انتظامی شناسایی و دستگیر می شوند.
وی بابیان اینکه از این دو سارق مقدار 60 کیلوگرم کابل سرقتی کشف و ضبط شد، اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمیعت استان گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.