به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم آغاز به کار مدارس سیل زده گنبدکاووس که روز شنبه، به صورت متمرکز در دبستان پسرانه امام اعظم و هجرت این شهر برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در سخنانی از بازگشایی تمام مدارس سیل زده این استان به جز در دو شهرستان آق قلا و گمیشان خبر داد.
احسان گوهری راد گفت: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس سیل زده آق قلا و گمیشان را نیز داشت اما با تصمیم فرمانداران این دو شهرستان و تصویب شورای تامین گلستان، با یک هفته تعطیلی مدارس آق قلا و گمیشان موافقت شد.
وی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکنون 25 تا 30 دستگاه کانکس و 1800 عدد میز و صندلی با ظرفیت 3500 نفر برای استفاده در مناطق سیل زده گلستان به این استان ارسال کرده است.
گوهر راد اضافه کرد: کتاب های درسی و لوازم تحریر به اندازه کافی برای مناطق سیل زده گلستان تهیه شده که پس از گزارش مدیران مدارس به صورت رایگان بین دانش آموزان توزیع می شود.
وی تصریح کرد: در جریان سیل روزهای پایانی سال گذشته و اوایل امسال، تعداد 308 واحد آموزشی در برخی شهرستان های گلستان در مجموع دچار 260 میلیارد ریال خسارت شده که با تلاش مسئولان ستاد مدیریت بحران شهرستان ها و پرسنل آموزش و پرورش، بخش قابل توجهی از مدارس آماده فعالیت مجدد شدند.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس افزون بر 75 هزار نفر دانش آموز دارد.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.