به گزارش ایرنا در پیام روز پنجشنبه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و سیدمناف هاشمی آمده است: امیدواریم در روزهای آتی با همکاری همه دلسوزان گلستان مشکلات و گرفتاری های مردم را به حداقل برسانیم.
دراین پیام می خوانیم: بهار هنگامه نو شدن طبیعت و رویش جوانه هاست اما گویی بارش های سیل آسا، طوفان و کولاک شدید روزهای اخیر حلاوت نوروز را از کام مردم استان دور کرده است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی شک تمام مردم گلستان مشکلات مردم شهرستان های گرفتار در سیلاب را دغدغه خود می دانند.
آیت الله نورمفیدی و هاشمی افزوده اند :اینجانبان از تمامی نیروها اعم از نیروهای مردمی، بسیج، سپاه، ارتش، نیروهای مدیریت بحران، منابع طبیعی، جمعیت هلال احمر، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دهیاران، بخشداران و فرمانداران، دستگاه های خدمت رسان، اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز گلستان که از لحظه ابتدایی وقوع این سیلاب بدون هیچ چشم داشتی در میدان حاضر شدند کمال تقدیر و سپاسگزاری را داریم.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان در این پیام مشترک اظهار امیدواری کردند: در روزهای آتی مخاطرات حاصل از سیلاب را به حداقل برسانیم و مردم را در جبران خسارات وارده یاری نماییم .
به گزارش ایرنا بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان بر جای گذاشت و جان 2 کودک را در شهرهای کلاله و مینودشت گرفت.
از روز دوشنبه و با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلمتر باران در گلستان بارید.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.