احسان عراقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رابطه بسیاری از راه های روستایی شهرستان ریگان دچار آب شستگی، تخریب شانه و تخریب رادیه و برید شده اند.
وی اظهار داشت: در محور شریانی نرماشیر - ریگان - ایرانشهر سیل یک دستگاه پل را بصورت کامل تخریب کرده که راهداران در ساعات اولیه نسبت به احداث راه انحرافی و بازگشایی محور به صورت شبانه اقدام کردند و این مسیر به سرعت بازگشایی شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: محور های ده رضا، علی آباد، تک فرهاد، قلعه شهید، نظام شهر، دولت آباد و دیگر محورهای فرعی و روستایی شهرستان های عوق نیز در این سیل دچار خسارت شدند.
**محورهای ارتباطی کرمان باز است
وی با اشاره به وضعیت بارندگی امروز در محورهای استان کرمان بیان کرد: با وجود بارش باران و برف در برخی از محورها، تمامی مسیرهای ارتباطی استان کرمان باز است و تردد در آن جریان دارد.
عراقی زاده با اشاره به بارندگی های روز 18 و بامداد 19 اسفند ماه در محورهای ارتباطی استان کرمان افزود: در مدت 12 ساعت اخیر عوامل راهداری در حال نمک پاشی و تیغ زنی محورهای ارتباطی هستند لذا تاکنون مسیری مسدود نمانده است.
وی ادامه داد: تا بامداد امروز (یکشنبه) بارش برف شدید در محور کرمان - راور (گردنه خراسانی )، کرمان - سیرجان (خانه سرخ )، کرمان - بافت ( کفنوییه )، رفسنجان - سرچشمه، کرمان - بم (سینه جوانان)، کرمان - بم (ماهان)، بردسیر - سیرجان (کوه پنج)، بردسیر - بافت (قنات سیر) گزارش شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: بارش باران نیز بامداد امروز در محورهای کرمان - جیرفت (دهبکری)، کرمان - زرند، کرمان - شهداد (سیرچ) گزارش شده است.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.