به گزارش ایرنا، مسعود جمیلی کرمانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بارش شدید باران در دهستان های مارز و رمشک خبر داد و افزود: سیلاب در روستاهای کوهستانی شهرستان قلعه گنج سبب سیلابی شدن مسیل ها و تخریب شانه خاکی راه روستایی دهستان های مارز و رمشک شده است.
وی از اعزام اکیپ های راهداری به این منطقه خبر داد و اظهار داشت: دستگاه های راهداری با توجه به طغیان چندین رودخانه در این منطقه تا زمان فروکش کردن آب، نمی توانند عملیات تیغ زنی و ترمیم راهها را انجام دهند.
جمیلی کرمانی افزود: دستگاه های راهداری برای انجام عملیات راهداری در این مناطق به صورت آماده باش حضور دارند و به محض فروکش کردن آب و کاهش سیلاب در بستر رودخانه عملیات راهداری برای ترمیم و بازگشایی مسیرهای تخریب شده انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: با توجه به طغیان رودخانه ها و دسترسی نداشتن به مناطق سیل زده، آماری از میزان تخریب راه ها در دست نیست و به محض دسترسی به این مناطق، آمار متعاقبا اعلام خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به بارش باران در فصل تابستان راهداران در قالب طرح راهداری تابستانی تمام تمهیدات برای زمان بحران را برنامه ریزی کرده اند.
چمیلی کرمانی گفت: معاونت راهداری، اداره ماشین آلات، اداره بحران این اداره کل، مرکز مدیریت راه ها آمادگی کامل را دارند تا در صورت نیاز برای بازگشایی مسیرهای تخریب احتمالی اقدام کنند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، فاریاب، رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج و منوجان را تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.