دکتر پرویز گلزاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش های اخیر باعث انسداد محورهای اصلی و فرعی در بخش کوهستانی چشمه ساران این شهرستان شده و کمک رسانی پزشکی به روستاییان را با مشکل جدی مواجه کرده است.
وی با بیان اینکه لیست تمام مادران باردار در بانک اطلاعاتی این مرکز موجود است، افزود: با اطلاع از فرا رسیدن زمان زایمان یک مادر باردار در روز گذشته در روستای نراب و با وجود مسدود بودن راه ارتباطی و قرار داشتن این روستا در محاصره برف، با اعزام یک ماما به روستا، زایمان زائو با سلامتی انجام شده و هم اکنون مادر و فرزند در سلامت کامل و تحت نظارت مامای اعزامی از مرکز بهداشت است.
وی افزود: همزمان یک زن باردار دیگر در همان روستا با درد زایمان مواجه است که تامین خدمات بیشتر پزشکی و یا انجام عمل سزارین در صورت نیازمندی به این خدمات، مشکل است.
دکتر گلزاری گفت: یک زن باردار دیگر نیز که در حال تردد در محور خوش ییلاق بود، به دلیل وضعیت نامساعد جوی در این منطقه گرفتار شده که با انجام مراقبت های پزشکی در مرکز اورژانس این محور، حا وی رضایت بخش گزارش شده است.
محور خوش ییلاق که از طریق طریق شهرستان 95 هزار نفری آزادشهر و در شرق استان اتصال دهنده گلستان به سمنان می باشد به دلیل بارش های 48 ساعت گذشته مسدود بوده و ارتباط با روستاهای این منطقه نیز به دلیل بارش برف با مشکل روبرو شده است.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.