سرهنگ دوم ابراهیم پرسا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خرید و فروش، تبلیغ و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی و معامله بدون مجوز تجهیزات نظامی و مواد محترقه و منفجره، جرم بوده و پلیس فتا از همه توان برای جلوگیری از این تخلفات استفاده خواهد کرد.
وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا با رصد مستمر فضای مجازی، اقدامات پیشگیرانه و مقابله با هنجارشکنان و عوامل مخل نظم و آسایش عمومی چهارشنبه سوری را در دستور کار قرار داده اند.
وی ادامه داد: افرادی که برای تبلیغ و آموزش ساخت بمب و مواد محترقه، اقدام به طراحی سایت، وبلاگ و ایجاد کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی در فضای مجازی می کنند، منتظر اقدام پلیس فتا و برخوردهای قانونی مراجع قضایی باشند.
رییس پلیس فتا گلستان گفت: شهروندان، فعالیت سازندگان مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تلفن 21822972 و 21822943 اعلام کنند.
به گفته وی کشفیات مواد محترقه گلستان امسال نسبت به سال قبل 90 درصد کمتر شد.
رییس پلیس فتا گلستان بیان کرد: امسال 29 هزار عدد مواد محترقه از 10 فروشنده در گلستان کشف شده و متخلفین با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.