به گزارش خبرنگار ایرنا، اسکندر اسکندری روز یکشنبه در کارگاه آموزشی - توجیهی مبلغان و عامیلن جمع آوری زکات شهرستان گنبدکاووس افزود: زکات های جمع آوری شده با رویکرد حمایتی و عمرانی در گلستان هزینه می شود.
وی اضافه کرد: امسال 80 درصد زکات های جمع آوری شده گلستان درحوزه حمایتی و 20 درصد نیز درحوزه عمرانی روستاهایی که زکات پرداخت کردند، هزینه شده است.
اسکندری گفت: گلستان از استان های برتر جمع آوری زکات در کشور است و تلاش داریم با توجه به ظرفیت خوب کشاورزی و دامداری استان، درسال 98 حجم زکات افزایش یابد.
مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین از جمع آوری 40 میلیارد ریال کمک و هدایایی نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان به جشن نیکوکاری که روزهای 15، 16 و 17 اسفند جاری برگزار شد، خبر داد و گفت: کمک های جمع آوری شده بین حدود 73 هزار خانوار مددجوی این نهاد و خانواده های نیازمند توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، محمد باقرپور رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس نیز دراین کارگاه آموزشی با قدردانی از تلاش مبلغان و عاملین جمع آوری زکات و همکاری خوب کشاورزان، گفت: این شهرستان امسال حدود 90 میلیارد ریال زکات واجب و مستحبی جمع آوری کرده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.