سیدمهدی عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای شب عید خانواده‌های نیازمند برنامه‌ای از سال‌های قبل به عنوان احسان و نیکوکاری طراحی شده که امسال این برنامه با شعار «عیدی برای همه» از امروز آغاز شد.
وی ادامه داد: سال گذشته مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان هفت میلیارد و 700 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند در حالی که امسال افزایش 2.5 برابری کمک‌های مردمی پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان کمک های جشن نیکوکاری استان تا 13 اسفند را 80 میلیارد و 478 میلیون و 146 هزار و 190 ریال عنوان کرد و افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 68 درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: برنامه تجلیل از خیران، نیکوکاران و کسانی که به نوعی این نهاد را در طول یک سال گذشته کمک کردند امروز برگزار می‌شود.
عبادی افزود: برنامه ویژه ای در پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری واقع در میدان امام علی (ع) بعد از ظهر پنجشنبه با حضور استاندار، چهره های علمی، خیرین، مدیران دستگاهها و گروه ‌های مختلف ورزشی و فرهنگی برگزار می شود.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمک های مردمی برای تامین نیاز شب عید نیازمندان تا قبل از تحویل سال نو به آنان اهدا خواهد شد.
وی بیان کرد: مردم سخاوتمند و نوعدوست سیستان و بلوچستان همواره در تمام برنامه های این نهاد کمک کننده و یاریگر بوده اند.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.