به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان عصر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار کلاله و بخشدار مرکزی این شهرستان گفت: دشمن در عرصه های مختلف اقتصادی ایران را تحریم و عملا جنگ تمام عیار اقتصادی علیه مردم کشورمان تدارک دیده است.
عبدالرضا چراغعلی افزود: علیرغم مشکلات ناشی از تحریم؛ مردم کشورمان در عرصه های مختلف با اتحاد و همدلی در مقابله با توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.
معاون سیاسی استاندار گلستان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: امروز در شرایط ویژه اقتصادی قرار داریم بر این اساس بایستی با تمام توان برای حل مشکلات مردم و تامین نیازهای آنان تلاش کرد.
چراغعلی با بیان اینکه دشمن علاوه بر تحریم اقتصادی، در ایجاد نفاق و حذف وحدت و همدلی بین مردم نیز از هیچ کوششی رویگردان نیست، گفت: در این برهه از زمان دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی و یا فراهم کردن زمینه های بدبینی به نظام و هر اقدام دشمن شادکن پذیرفته نیست.
در ادامه این مراسم فرماندار پیشین کلاله نیز طی سخنانی پیگیری های صادقانه، اجرای پروژه های زیربنایی و خدماتی، اتحاد و همدلی مردم و حمایت های بی دریغ ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسنن این شهرستان را از جمله عوامل موفقیت خود و دستگاه های اجرایی اعلام کرد.
محمد حمیدی در عین حال به محرومیت کلاله اشاره کرد و افزود: مردم منطقه پیوسته در عرصه های مختلف همراه نظام بوده و هستند بر این اساس اتحاد و یکپارچگی آنان از شاخص های پایدار و موفق شهرستان در اجرای پروژه های محرومیت زدایی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در ادامه مراسم علی اصغر بیانی به عنوان سرپرست فرمانداری کلاله و محمد پیری سرپرست بخشداری بخش مرکزی شهرستان به حاضران معرفی شدند.
در این مراسم علاوه بر مسوولان استانی و محلی جمعی از علمای شیعه و سنی، معتمدان، نخبگان و فرهیختگان شهرستان کلاله نیز حضور داشتند.
سرپرست جدید فرمانداری کلاله دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و پیش از این در سمت مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استاندار گلستان خدمت می کرد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.