مهدی میقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح سال گذشته به ابتکار گلستان انجام شد که با موافقت سازمان راهداری، اجرای سراسری آن از امسال به همه استان ها ابلاغ گردید.
وی بیان کرد: این طرح امروز در آزادراه ها و بزرگراه های گلستان و با مشارکت و همراهی راهداران و پرسنل این اداره کل، تشکل ها، انجمن های زیست محیطی و دوستداران طبیعت انجام شد.
میقانی افزود: با تلاش این افراد، همه حریم و شانه جاده های بزرگراهی و آزادراهی استان پاکسازی و زباله های موجود در آن به خصوص نخاله های ساختمانی جمع آوری شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: همچنین پرسنل این اداره کل در آستانه فصل بهار، علایم ایمنی جاده ها را تمیز و در برخی موارد تعویض کردند.
وی همچنین از استقرار 24 اکیپ راهداری در جاده ها برای ارایه خدمت به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: این طرح از 25 اسفند تا 20 فروردین 98 در سراسر استان اجرا و خدمات لازم به مهمانان نوروزی ارایه می شود.
میقانی افزود: گشت‌ های نامحسوس و مشترک با پلیس راه، ساماندهی پاسگاه های پلیس راه، کشیک 2 مرکز معاینه فنی، آمادگی یک هزار و 600 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری و 160 دستگاه ناوگان سبک برای جابه جایی مسافران و برپایی ایستگاه های امدادی از جمله اقدامات این اداره کل در ایام نوروز است.
وی ادامه داد: در نوروز 97 حدود 11 میلیون و 98 هزار تردد خودرو در 52 جاده استان ثبت شد و 700 هزار و 421 خودرو از 4 مسیر وارد استان شدند.
3014 /3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.