رامین آذری امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با افزایش مسیرهای داخلی فرودگاه گرگان از 5 به 7 مسیر؛ جابجایی مسافر به صورت مستقیم از استان گلستان به استانهای گیلان و آذربایجان شرقی هم عملیاتی می شود.
وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه گرگان به شهرهای رشت و تبریز دوشنبه هر هفته خواهد بود، اظهار داشت: در صورت استقبال مسافران این پروازها به دو روز در هفته قابل افزایش است.
وی اضافه کرد: اکنون جابجایی مسافر از فرودگاه گرگان در مسیرهای تهران، زاهدان، کیش، بندرعباس و مشهد با انجام 72 پرواز در هفته انجام می شود.
آذری همچنین در خصوص برقراری پروازهای خارجی از فرودگاه گرگان، گفت: پرواز مسیر گرگان - آکتائو قزاقستان با پیگیری های صورت گرفته به احتمال زیاد از فروردین 98 برقرار می شود.
وی افزود: در صورت تحقق فروش بلیط مسیر گرگان – آکتائو توسط شرکت هواپیمایی پویا ایر خواهد بود.
به گزارش ایرنا نخستین پرواز در مسیر آکتائو - گرگان (منگستائو - گلستان) در جهت توسعه روابط ایران و قزاقستان 31 شهریور سال 95 انجام گرفت اما بعد از مدتی متوقف شد.
استان گلستان واقع در شمال ایران علاوه بر خواهرخواندگی با منگستائو و فعالیت سرکنسولگری قزاقستان در گرگان و قرابتهای فرهنگی نزدیک به 1500 خانوار قزاق با جمعیتی قریب به شش تا هشت هزار تن را در خود جای داده است.
استان گلستان دو فرودگاه در گرگان و کلاله دارد.
6204/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.