هادی ایزدپناه رز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به فشردگی سه هفته آخر لیگ و فاصله زمانی کوتاه بین بازی ها، بازیکنان را به دو دسته تقسیم کرده و برخی از آن ها را به مصاف بازی امروز مقابل پتروشیمی فرستاده و برخی ها را آماده مصاف حساس با ذوب آهن می کنیم.
وی بیان کرد: روی 2 امتیار بازی امروز مقابل پتروشیمی حسابی نکرده و همه تمرکز تیم را برای کسب برتری مقابل ذوب آهن و پالایش نفت آبادان معطوف کرده ایم.
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: اگر بتوانیم این 2 بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم در جدول رده بندی سوم شده و با آسودگی وارد مرحله پلی آف می شویم.
مطابق قانون فدراسیون بسکتبال، برگزاری بازی در مرحله پلی آف بدون قرعه کشی بوده و تیم ها مطابق جایگاه جدول رده بندی با هم دیدار می کنند.
بر این اساس، تیم اول با هشتم، تیم دوم با هفتم، تیم سوم با ششم و تیم پنجم و چهارم در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند.
سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: سرمربی تیم به همراه بابک نظافت، پری پتی، عدنان دورقی، امیر صدیقی و حامد سهراب نژاد، بازیکنان ترکیب اصلی در گرگان مانده و خود را برای دو دیدار مهم خانگی پنجشنبه 16 اسفند با ذوب آهن و پنجشنبه 23 اسفند با پالایش نفت آبادان آماده می کنند.
ایزدپناه ادامه داد: غیبت بازیکنان اصلی در بازی امروز مقابل پتروشیمی بندرامام، فرصت مناسب ارایه توانایی و قابلیت بازیکنان جوان و جویای نام تیم است.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام عصر امروز دوشنبه در سالن بعثت بندرامام برگزار می شود.
تیم بسکتبال شهرداری با 13 بازی، 9 برد، 4 باخت با مجموع 22 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد و تیم پتروشیمی بندرامام نیز با 27 امتیاز صدرنشین جدول لیگ برتر است.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.