به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در سالن ملت آرنا اصفهان به قضاوت محمد دوست به همراه شهرام کرمی و رامین فتحی به عنوان داور اول و دوم با نظارت محمود حاجی اسماعیلی برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول و سوم با نتایج 21 بر 15 و 22 بر 13 از حریف عقب افتاد سپس کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج 20 بر 13 و 21 بر 18 برد اما در نهایت بازی را به میزبان خود واگذار کرد.
حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی شهرداری گرگان برای آغاز این بازی بابک نظافت، پری پتی، امیر صدیقی، امیرحسین خندان پور و را به میدان فرستاد، کاپیتان تیم گرگان حامد سهراب نژاد در ترکیب اولیه قرار داده نشد.
یاران فرزاد کوهیان سرمربی ذوب آهن اصفهان نیز در آغاز بازی با ترکیب اولیه محمد شهریان، مهدی اسماعیلی، ایمان زندی (کاپیتان)، عماد سلمانی و محمد اکبری وارد زمین شدند.
در این دیدار پری پتی بازیکن شهرداری با کسب 21 امتیاز و تاثیرگذاری 23 موثرترین بازیکن میدان و تیم خود بود.
همچنین عماد سلمانی و محمد اکبری هر 2 از ذوب آهن به ترتیب با 18 و 16 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم خود و اکبری با تاثیرگذاری 18 موثرترین بازیکن این تیم بودند.
شهرداری گرگان که اکنون با انجام 7 بازی 4 برد و 3 باخت و مجموع 11 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی 9 تیمی لیگ برتر بسکتبال ایران قرار دارد در هفته نهم پنجشنبه هفته آینده در آبادان باید به مصاف تیم پالایش نفت برود.
ذوب آهن اصفهان نیز با 7 بازی دارای 3 برد و 4 باخت و مجموع 10 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته نهم در تهران میهمان تیم پگاه تهران خواهد بود.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر مردان باشگاه های کشور 9 تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند و تیم های اول تا هشتم در مرحله دوم براساس برنامه سازمان لیگ در مرحله پلی آف با هم رقابت خواهند کرد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.